فکر من هر لحظه تـــو شدی           نمیدونی چی کشیدم

 

بی تو خیلی تنهـــام

 

عشقمو از چشمام تــــو بخون           بدون اینجا من اسیـــــرم

 

بی تو خیلی تنهــــام

 

نیستی تــــو  که ببینی قلبــــم شکسته دلــــم اینجا گرفته

 

دیگه فرصتی نمونده

 

نیستی تـــو  که ببینیدستام سردهنفســـم دیگه گرفته

 

بی تــــو زندگی سخنه

 

اشکــــام ارزشی نداره واسه تــــو دیگه

 

بی تفاوت از مــن یکی تــــو نگذر

 

حتی واسه یه لحظـــــه دوریتم نمی ارزه

 

نمی تونم ببینم تـــــو رو با یکی دیگه

 

زندگیم بی تـــو رنگی نداره           دلم بی تــــو آروم نداره

 

داره تــــو رو کم میاره

 

فراموشم نکن تــــو نزار برو

 

دیگه ترکم نکن دلم بی تــــو میمیره

 

بیشتر از این با من بازی نکن

 

تنهـــــام گذاشتی

 

جای خالیت اینجا حس می شه

 

تنهـــــام گذاشتی

 

با بوی عطرت گریـــه ام میگیره

 

آره عـــزیـــزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
نوشته شده توسط vahidgholipor soleimani در 16:25 | لینک ثابت